New Beverly

VÁROSI CROSSOVER

Húsz évvel az első generáció bemutatása után a Piaggio Beverly legújabb modellje rengeteg újdonsággal érkezik a színre, de még mindig ugyanazzal a sportos, nem mellesleg elegáns dizájnnal, amely alapjaiban rázta fel a városi mobilitás fogalmát.

Ma a Beverly egy olyan crossover, amely a középkategóriás nagykerekűek sokoldalúságát és kitartását egy luxus GT teljesítményével és kényelmével ötvözi. A 300 és 400 köbcentiméteres változatban kapható izgalmas új formula a motorosok és az utasok számára egyaránt új szintre emeli a teljesítményt és a kényelmet.

new beverly 300 grigio eleje

A sokoldalúság előtérbe kerül: A Beverly, amely több mint két évtizede az elegancia és az agilitás szimbóluma, és a legkedveltebb magas kerekű motor, továbbra is fejlődik és meglepetést okoz. 20 éve, hogy a Beverley berobbant a színpadra és rekordeladásokat produkált, és nem mutatja jelét, hogy megpihenne a babérjain, kitörve a hagyományos kategóriákból, hogy igazi sokoldalú crossoverré váljon.

A 300 és 400 köbcentiméteres változatban kapható stílusos Beverly és sportosabb társa, a Beverly S egyaránt megőrzi a magas kerekű motorkerékpárok dinamikus tulajdonságait és kitartását, egy magabiztos GT biztonságát, hosszú távú kényelmét és túláradó lendületét. A városi ingázásra tervezett, sokféle formában és helyzetben, lendületessége és nagyszerű kezelhetősége teszi ezt a technikás Beverlyt tökéletes társsá a városban és azon túl is, és bőven van hely egy utas számára, hogy osztozzon a szórakozásban és a kényelemben.

new beverly 400 arancio robogó

SOKOLDALÚSÁG

Élvezd a nagykerekűek agilitását és a GT kényelmét.

KEZELHETŐSÉG

Fedezd fel a lenyűgöző új futóművet és a páratlan vezetési élményt.

TELJESÍTMÉNY

Élvezd a Piaggio legújabb, Euro 5 szabványnak megfelelő HPE modelljének briliáns teljesítményét.

A HATALOM SZÉPSÉGE

Vegyünk egy új, Euro 5 szabványnak megfelelő 300 vagy 400 köbcentiméteres HPE (High Performance Engine) motort, és kombináljuk egy motorkerékpár vázszerkezettel, és máris megvan a nyerő formula. Nemcsak a teljesítmény és a nyomaték jelentős növekedését kapod, ami kiemelkedő teljesítményt és agilisabb vezethetőséget eredményez, hanem az egyhengeres, négyütemű, négyszelepes, folyadékhűtéses, elektronikus befecskendezéssel ellátott csomag csökkentett zajszintet és üzemanyag-fogyasztást biztosít, így ideális a hosszabb utakra.
Szintén említésre méltó a jobb felületi tapadás, köszönhetően a magas kerekek és a könnyűfém felnik által elért egyensúlynak, ahol az első kerék 2 collal nagyobb, mint a hátsó.

SPORTOS HOZZÁÁLLÁS

Az eredeti és közkedvelt, jellegzetes formaterv összetéveszthetetlen ebben az új, sportos változatban, de van néhány finomítás, mint például az újratervezett első és oldalsó sziluett, amely izmosabb megjelenést kölcsönöz, de a letisztult hátsó rész felé elkeskenyedik.

A LED-es irányjelzők és a parkolófények körül határolják a pajzs széleit, hogy egyfajta megvilágított ” kézjegyet” hozzanak létre, amely még nappal is felismerhető. Hátul is LED-es világítás található, míg a rendszámtáblatartó a motorosok világából merít ihletet. A fényes fekete részletek és a hét küllős keréktárcsák garantáltan megragadják a figyelmet, míg az elegáns, dupla kárpitozású, dupla varrású ülés a részletekre való aprólékos odafigyelésről tanúskodik.

300 lóerő. Az egyetlen dolog, amin még nem javítottunk, az az autóút.

A Piaggio tervezőcsapata a 300 köbcentiméteres nagyteljesítményű motoron varázslatos munkát végzett, aminek eredményeképpen a korábbi modellhez képest 23%-os teljesítménynövekedés, 16%-os nyomatéknövekedés és Euro 5 szabványnak való megfelelés lett az eredménye. A mechanikus és elektronikus alkatrészeket is finomhangolták a teljesítmény optimalizálása és az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében.

400 lóerő. Új motor a minden eddiginél nagyobb teljesítményért

Az új 400 köbcentiméteres nagyteljesítményű motor több mint egyszerű köbcentiméter-növekedés. A maximális teljesítmény 17%-kal nagyobb, mint a korábbi 350 köbcentis változaté, míg a maximális nyomaték 30%-kal nő, így a motor több mint 35 lóerőt teljesít, és megfelel az Euro 5 szabványnak, így a Beverly 400 a kategória legjobb teljesítmény-tömeg arányát nyújtja.

MADE IN ITALY STÍLUS

Az új Beverly mindig is elegáns volt, de a legújabb változata dinamikusabb, mint valaha, letisztult, határozott vonalakkal és olyan részletekkel, amelyek kiemelik sportos, vagány személyiségét. A Made in Italy stílus megtestesítője, a színek, az anyagok és a dizájn művészi kombinációjának köszönhetően már azelőtt el fogsz ájulni, hogy a nyeregbe pattannál.

ÚJRATERVEZVE

Az üzemanyagtartály elhelyezése a lábtér közepén már régóta a Beverly sajátossága. Ez nem csak azt jelenti, hogy jobban központosítja a tömeget, és ezáltal agilisabbá teszi a vezetési élményt, hanem azt is, hogy leszállás nélkül tankolhatsz. Végül, de nem utolsósorban, tágas, az ülés alatti rekesz is kialakításra került, amely biztonsági lámpával van felszerelve, és két nyitott sisak is elfér benne. További tároló helyet kínál a beépített utasfogantyúkkal ellátott csomagtartó, egy praktikus behúzható táskatartó kampó és egy USB-porttal ellátott kesztyűtartó a pajzs hátsó részén, hogy útközben is tölthesd telefonod. A 400 HPE egy különleges sárvédővel is rendelkezik, amely a városon kívüli túrázásra való alkalmasság és szellemiség jegyében készült.

INTELLIGENS TECHNOLÓGIA

Az intelligens technológia átalakítja a motoros és a motoros közötti interakciót, és olyan funkciókkal egyszerűsíti az életet, mint például a Bike Finder, amely praktikus funkció, amikor egy zsúfolt parkolóban próbálod kiválasztani a motorodat. Egyszerűen nyomja meg a távirányítót, és a duda és a lámpák működésbe lépnek.
A Beverly a hagyományos kulcsot is eltörölte, és egy kulcs nélküli rendszert használ, amely lehetővé teszi a motor beindítását, az ülés és az tanksapka kinyitását, valamint a kormányzár beállítását, mindezt egyszerűen a zsebében lévő távirányító megnyomásával.
Az új „navigációs híd” középen egy digitális 5,5″-os LCD műszerfalnak ad otthont, az ergonomikusan kialakított parancsok pedig a maximális kényelem érdekében a kormány mindkét oldalán vannak elhelyezve.
Minden lámpa és kijelző LED technológiát használ.

BEVERLY

VÁLASZD AZ ELEGANCIÁT

A Beverly első ránézésre elegáns városi motor lehet, de megbízhatósága, teljesítménye és vezethetősége azt jelenti, hogy akkor sem marad el, ha messzebbre kell merészkedni. A tágas ülés alatti rekesz, amely elég nagy ahhoz, hogy két sisak is elférjen benne, és néhány változtatás a kényelmesebb üléspozíció érdekében tökéletes társsá teszi a hétvégi kirándulásokhoz.

Az esztétika terén számos stílusos fémes részletet találunk, mint például a csomagtartó, az utas lábtartók, a műszerfal kerete, amelyek tökéletesen kiemelik az új sötétbarna ülést a tónusos dupla öltésekkel. A trendi színtrió – a fényes Bianco Luna (fehér), a Blu Oxygen (metálkék) és a Grigio Cloud (metálszürke) – eleganciát áraszt, és gyönyörűen párosul a metálfényű befejező részletekkel és a világosszürke felnikkel.

Elegáns és stílusos, három fényes színben, meleg fémes részletekkel, világosszürke keréktárcsákkal és sötétbarna, kettős anyagból készült üléssel, tónusonként kettős varrással.

BEVERLY S

VÁLASZD A SPORTOSSÁGOT

Sportos stílus fekete, dupla anyagból készült üléssel, kontrasztos dupla öltésekkel és grafit hatású részletekkel, mint például a sötétszürke keréktárcsák.

A Beverly S megmutatja sportos, zord karakterét, formatervezési vonalai és stílusjegyei pedig túláradó szellemiségéről tanúskodnak. Az üzemanyagtartály az alagútban helyezkedik el a nagyobb teljesítmény és agilitás, valamint a motorkerékpárokra jellemzőbb vezetési izgalmak érdekében.

A matt grafitszürke színű csomagtartó, az utas lábtartók, a középső alagút és a keréktárcsák egyértelművé teszik, hogy ez egy robogó attitűddel, akárcsak a fekete, kettős anyagból készült, dupla varrású ülés. A Beverly S három szín közül választható: az elegáns matt Nero Tempesta fekete és Argento Cometa ezüst, valamint az Aranco Sunset karizmatikus fényes narancssárga.