Liberty 50 S Euro 5
Elérhető színek
Utcai okosság
A Piaggio Liberty S 50-et a Liberty család legbátrabb tagjaként jellemezhetnénk olyan részletekkel, mint a merész piros varrás az ülésen, a keréktárcsákon és a fekete tükrökön. Ikertestvéréhez hasonlóan az ő dobogó szíve is az egyhengeres, 50 cm3-es, háromszelepes motor, i-get (Italian Green Experience Technology) technológiával. Összefoglalva: kiemelkedő teljesítmény, megbízhatóság és üzemanyag-fogyasztás. Aztán ott vannak a praktikus részletek, mint például az ülés alatti rekesz,
amely egy teljes arcú sisakot is befogad, a hátsó pajzsban elhelyezett kesztyűtartó és a műszeregység, amely analóg és digitális technológia keverékével biztosítja a maximális láthatóságot éjjel és nappal. Ne feledkezzünk meg az esztétikáról sem: a Liberty S 50 sportos íveit tökéletesen kiemelik a matt és fényes fekete részletekkel díszített, hátul 14 colos, elöl 16 colos keréktárcsák.
Ezek nemcsak a megjelenés szerves részét képezik, hanem nagyobb menetstabilitást és kezelhetőséget is biztosítanak.
LCD kijelző
A Piaggio Liberty S 50 széles első pajzsát úgy fejlesztették ki, hogy nagyszerű védelmet nyújtson az eső ellen, és a klasszikus függőleges jelvények díszítik. A műszeregységben elegánsan keveredik az analóg és a digitális technológia, az összes adatot egy LCD kijelző foglalja össze, amely a kormány jobb oldalán található gombbal kapcsolható be, míg középen a klasszikus, nyíllal ellátott sebességmérő áll a középpontban.
Elegancia
A Piaggio Liberty S 50 jellegzetességei a sportos vonalak, amelyeket a fekete árnyalatok, a csomagtartó, amely egyben utasfogantyú is, valamint a jellegzetes, hét küllős kialakítású könnyűfém keréktárcsák. Nem szabad figyelmen kívül hagyni a pajzs hátsó részén található praktikus tárolóhelyet sem – lehetőség van USB-csatlakozó beszerelésére, így útközben is töltheted telefonodat.
Rengeteg hely a csomagoknak
A Piaggio Liberty 50 S ülésének kinyitásához csak a kormányon található gombra kell kattintanod. Alatta egy tágas rekeszt találsz, amelyben könnyedén elfér egy teljes arcú sisak. Aztán ott van a hátsó pajzsra erősített praktikus táskakampó és a tágas lábtér, amelyet úgy terveztek, hogy a kényelmes vezetési élmény érdekében optimális helyet biztosítson a lábaknak.